Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnitřní Prostor II (mysl v jeskyni)
Orel Tomáš, Jakub ; Šejn, Miloš (oponent) ; Kolář, Matěj (vedoucí práce)
Pro bakalářskou práci se mi stal východiskem archetipální prostor jeskyní. Kolébka i hrob, první malířské plátno, duchovní i kulturní katalyzátor rodu homo sapiens. Otázky cesty do vnitřního (dolního) světa tmy. Vnitřním prostorem II mi budou malé přírodní jeskyně. Cílem jejich vyhledávání a práce s nimi je ověřování představ a myšlenek vztahujících se ke krajině a přírodním objektům jako tématu, jež se mi zdály nesnadno uchopitelné. Ve své práci chci propojit dva druhy zkušeností mého života, život v přírodě a život v městském prostředí. Spojit myšlení vztahující se na předmět umění s myšlením nezávislým na kategoriích a tématech umění. Jako médium pro výtvarnou realizaci jsem zvolil videozáznam, (ledově analytické oko zachycuje optické i audiální kvality v rámu před objektivem), ovšem v obtížných teplotních a světelných podmínkách za použití night vision režimu vydává svědectví se specifickou poetikou, připomínající diashow, seká video na rychlý sled obrazů. Pracuji též se svítilnou a s loučí, s ohněm. Výstupem je série devíti různě dlouhých video smyček, promítaných v nadživotní velikosti v galerijní prostoře (aule). Videa běží souběžně a nesourodá délka způsobuje proměňující se kompozici obrazů a zvuků. Oproštěnost a sugestivita formy mi přijde adekvátní.
Komparativní analýza vybraných koordinačních ukazatelů plavecké techniky kraul a spontánního plazení
Vodička, Radek ; Sýkora, Karel (vedoucí práce) ; Kračmar, Bronislav (oponent)
AABBSSTTRRAAKKTT Název práce: Komparativní analýza vybraných koordinačních ukazatelů plavecké techniky kraul a spontánního plazení. Cíl práce: Cílem práce je provést komparativní analýzu průměrného pracovního kroku při plavecké technice kraul a při spontánním plazení. Metody: Povrchové elektromyografické měření svalové aktivity v kombinaci s plošnou kinematografickou analýzou pomocí synchronizovaného videozáznamu. Intraindividuální komparativní analýza s následnou interindividuální komparací timingů nástupů svalové aktivace v průběhu jednoho průměrného krokového cyklu. Výsledky: V průběhu plaveckého kroku byl u všech probandů shodný timing nástupů svalové aktivity u m. pectoralis major a m. latissimus dorsi. Tento jev se nám u plazení nepotvrdil. Klíčová slova: Plavecká technika, kraul, plazení, EMG, sval, lokomoce, pletenec ramenní
Srovnávací kineziologická analýza jízdy na vozíku a plazení
Vatěrová, Hana ; Kračmar, Bronislav (vedoucí práce) ; Suchanová, Klára (oponent)
Název práce: Srovnávací kineziologická analýza jízdy na vozíku a plazení. Cíle práce: Cílem práce je porovnání zapojování vybraných svalů pletence ramenního při jízdě na vozíku a při plazení. Metoda: Povrchové elektromyografické měření v kombinaci s plošnou kinematografickou analýzou pomocí synchronizovaného videozáznamu. Výsledky: Podařilo se prokázat odlišný charakter pohybové činnosti mezi jízdou na vozíku a plazením. Byl naměřen odlišný timing zapojování vybraných svalů mezi těmito aktivitami. Nebyl prokázán přirozeně lokomoční charakter při jízdě na vozíku. Klíčová slova: Jízda na vozíku, plazení, pletenec ramenní, povrchová elektromyografie, kinematická analýza.
Komparativní analýza vybraných koordinačních ukazatelů plavecké techniky kraul a spontánního plazení
Vodička, Radek ; Sýkora, Karel (vedoucí práce) ; Kračmar, Bronislav (oponent)
AABBSSTTRRAAKKTT Název práce: Komparativní analýza vybraných koordinačních ukazatelů plavecké techniky kraul a spontánního plazení. Cíl práce: Cílem práce je provést komparativní analýzu průměrného pracovního kroku při plavecké technice kraul a při spontánním plazení. Metody: Povrchové elektromyografické měření svalové aktivity v kombinaci s plošnou kinematografickou analýzou pomocí synchronizovaného videozáznamu. Intraindividuální komparativní analýza s následnou interindividuální komparací timingů nástupů svalové aktivace v průběhu jednoho průměrného krokového cyklu. Výsledky: V průběhu plaveckého kroku byl u všech probandů shodný timing nástupů svalové aktivity u m. pectoralis major a m. latissimus dorsi. Tento jev se nám u plazení nepotvrdil. Klíčová slova: Plavecká technika, kraul, plazení, EMG, sval, lokomoce, pletenec ramenní
Srovnávací kineziologická analýza jízdy na vozíku a plazení
Vatěrová, Hana ; Kračmar, Bronislav (vedoucí práce) ; Suchanová, Klára (oponent)
Název práce: Srovnávací kineziologická analýza jízdy na vozíku a plazení. Cíle práce: Cílem práce je porovnání zapojování vybraných svalů pletence ramenního při jízdě na vozíku a při plazení. Metoda: Povrchové elektromyografické měření v kombinaci s plošnou kinematografickou analýzou pomocí synchronizovaného videozáznamu. Výsledky: Podařilo se prokázat odlišný charakter pohybové činnosti mezi jízdou na vozíku a plazením. Byl naměřen odlišný timing zapojování vybraných svalů mezi těmito aktivitami. Nebyl prokázán přirozeně lokomoční charakter při jízdě na vozíku. Klíčová slova: Jízda na vozíku, plazení, pletenec ramenní, povrchová elektromyografie, kinematická analýza.
Vnitřní Prostor II (mysl v jeskyni)
Orel Tomáš, Jakub ; Šejn, Miloš (oponent) ; Kolář, Matěj (vedoucí práce)
Pro bakalářskou práci se mi stal východiskem archetipální prostor jeskyní. Kolébka i hrob, první malířské plátno, duchovní i kulturní katalyzátor rodu homo sapiens. Otázky cesty do vnitřního (dolního) světa tmy. Vnitřním prostorem II mi budou malé přírodní jeskyně. Cílem jejich vyhledávání a práce s nimi je ověřování představ a myšlenek vztahujících se ke krajině a přírodním objektům jako tématu, jež se mi zdály nesnadno uchopitelné. Ve své práci chci propojit dva druhy zkušeností mého života, život v přírodě a život v městském prostředí. Spojit myšlení vztahující se na předmět umění s myšlením nezávislým na kategoriích a tématech umění. Jako médium pro výtvarnou realizaci jsem zvolil videozáznam, (ledově analytické oko zachycuje optické i audiální kvality v rámu před objektivem), ovšem v obtížných teplotních a světelných podmínkách za použití night vision režimu vydává svědectví se specifickou poetikou, připomínající diashow, seká video na rychlý sled obrazů. Pracuji též se svítilnou a s loučí, s ohněm. Výstupem je série devíti různě dlouhých video smyček, promítaných v nadživotní velikosti v galerijní prostoře (aule). Videa běží souběžně a nesourodá délka způsobuje proměňující se kompozici obrazů a zvuků. Oproštěnost a sugestivita formy mi přijde adekvátní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.